28/09/2006 - 1/10/2006 אוסטרליה- הגולד קואסט

28/9/06 אוסטרליה- הגולד קואסט:

הגולד קואסט Gold Coast הוא 35 ק"מ של חופים ונחשב לאזור הממוסחר ביותר באוסטרליה. כבר כשהתקרבנו לאזור ראינו בדרך 3 מהפארקים הגדולים כאן, וכמו שזה נראה לא בקלות ניתן יהיה להוציא אותנו מכאן אם זה יהיה תלוי בבנות.

היום בחרנו בפארק הים Sea-World. את כל היום בילינו בפארק הגדול והמרשים. ראינו דולפינים, כרישים, אריות ים... היינו במתקנים הרבים וקינחנו במופע על המים.

מופע על המים

מי יותר נהנית על הסוס

29/9/06 אוסטרליה- הגולד קואסט:

נטע: היום שטנו בספינה מהירה לאי Soute-Stradbroke. זהו אי קטן ולא מיושב ומגיעים לשם רק בשביל הטיולים. שם לקחנו כולנו סירת פדלים שהיה נורא קשה לפדל, ורק לבסוף התגלה לי שרק אני ואבא חתרנו.. לאחר ארוחת צהריים נסענו בטרקטור, ישבנו בעגלה שלו, והוא עשה לנו טיול באי. תוך עשר דקות חצינו את האי לצד השני. בדרך עצרנו להתגלש על דיונה גדולה בחול, היה קשה מאוד לעלות אבל היה שווה את זה. אפילו אור גלשה בדיונה הנמוכה יותר.
כשחזרנו לקחנו אופנוע ים שאני ואראל גם יכולנו לנהוג. אני ואראל נהגנו כל הזמן, ממש כיף ומגניב... מיד בקשנו מההורים אופנוע ים לגיל 18, והם הודיעו שלבקש אפשר...

לאחר מכן שטנו בקייאק, גם בזה היה קשה לחתור.אכלנו לקינוח גלידה וחזרנו לקראוון.
לכבוד כניסת השבת אני ואור הכנו כדורי שוקולד וכולנו נהננו מהם.

בקייאק

אור גולשת בדיונת חול

אראל ואני על אופנוע ים

30/9/06 אוסטרליה- הגולד קואסט:

נטע: היום נסענו לפארק המים Wet&Wild. פארק ענקי וכיפי. היינו במגלשות מים ענקיות מכל מיני סוגים, במשפך ענק מאוד. מי שהיה בימית אלפיים שיגדיל את המשפך שם פי כמה וכמה ... וחור שחור גדול יותר מזה שבלונה גל... היו גם מגלשות נחמדות של אבובים ואזור משחקי מים. בקיצור הפארקים בארץ צריכים הרבה ללמוד... אור התלהבה בעיקר ממשפך ענק בצורת איש שכל פעם שהתמלא לגמרי הוא התהפך על צידו וכל המים שבו נשפכו על המתרחצים.

בפארק המים

1/10/06 אוסטרליה- הגולד קואסט:

נטע: היום בחרנו ללכת לפארק Dream-World. פארק שעשועים ענק, מיד כשנכנסנו ההורים ראו את המתקנים ונבהלו מאוד. מיד בהתחלה רצתי עם אראל למתקן שנקרא מגדל הטרור. זוהי מכונית שנוסעת במהירות עצומה ועולה בצורה אנכית לגובה רב ויורדת הפוך- היה כיף מאוד. המשכנו למתקנים ענקיים נוספים ובנתיים אור וההורים השתעשעו ונהנו באזור הילדים. ראינו המון בובות מערוץ ניקולודיון והצטלמנו איתם. הלכנו כל המשפחה למתקן אבובים נחמד.
בסוף אבא, אראל ואור הלכו לראות סרט באימקס ואני רציתי לרכבת ענקית עם שני לופים, אמא ראתה את המסלול של הרכבת ולא רצתה שאני יעלה עליה לבד. היא היחידה שהיתה איתי ובאין ברירה עלתה איתי לרכבת. היה ממש כיף ואמא ירדה מזועזעת עם כאב ראש ובחילה.
בשכנוע קל של ההורים החלטנו שמיצינו את עניין פארקי השעשועים והחלטנו להמשיך הלאה.
חזרנו לפנות ערב לקבל את יום כיפור בקראוון.