2-3/10/2006 אוסטרליה- הגולד קואסט, פארק למינגטון, טוויד הדז

2/10/06 אוסטרליה- הגולד קואסט:

יום נעים בקמפינג בקריאה ומשחק גולף. טיילנו על חוף הים שצמוד אליו פארק נחמד לקטנים.

בערב סטינו מעט מערבה והגענו לבינה בורה שבפארק למינגטון. לא היתה אף לא חלקה אחת פנויה בקמפינג ונשארנו עם הקראוון ללינת לילה בחניה שלהם, מוקפים בעשרות וולבים שגם להם כנראה לא היה מקום בפנים.

בחוף הים בגולד קואסט

3/10/06 אוסטרליה- פארק למינגטון:

רובו של פארק למינגטון Lamington-National-Park הוא יער גשם סובטרופי.
באזור בינה בורה טיילנו בטרק יער הגשם, 1.2 ק"מ. מסלול מקסים כל עץ יותר מעניין מהקודם, צרחות תוכים, המוני חרקים מסביב וולבים מסוג פאדמלון Pademelon מקפצים בין העצים. הרבה אטרקציות לאור ונטע שקפצו בין הענפים ומעל שורשי העצים הטפילים (שגדלים על עץ מארח אחר) המתנפנפים.

המשכנו למסלול המוביל לתצפית Bellbird Lookout, מסלול של 2 ק"מ. שוב דרך מקסימה ביער עד לתצפית על כל הואדי ממרום הצוק (800 מטר מעל פני הים).

נסענו, כשעה בדרך מפותלת מאוד וקשה במיוחד ליושבי הקראוון, לגרין מאונטיס שבפארק למינגטון. שם טיילנו במסלול בין צמרות העצים O’Reilly’s-Tree-Top-Walk. מסלול של מערכת גשרים תלויים בגובה עשרים מטרים מעל הקרקע בתוך היער. באמצע המסלול טפסנו על סולם מתכת אנכי שבנוי לאורך גזע עד לצמרת עץ תאנה גבוה במיוחד. הטיפוס הוא לשני מפלסים נוספים הבנויים בגובה שלושים מטר מעל הקרקע. היה קצת מפחיד, במיוחד לאור ההתעקשות של אור לטפס אחרי נטע עד למעלה, אבל מרתק וכמובן נוף מדהים מלמעלה.

מכאן פנינו חזרה לכיוון החוף. עזבנו את טריטוריית קווינסלנד (בה אנו מטיילים מתחילת הטיול) ועברנו לטריטוריית ניו סאות' ווילס New-South-Wales.
הגענו לטוויד הדז, עיירת חוף. הקמפינג נחמד, סרט מוקרן בערב בבריכה, קייאקים באגם ופארק שעשועים קטן לאור.