4-7/10/2006 אוסטרליה- ביירון ביי לקופס הרבור

4/10/06 אוסטרליה- ביירון ביי:

כל הבוקר עבר בשהות בבריכה ושייט בקייקי האגם שבקמפינג. המשכנו דרומה בכביש החוף, עצרנו ספונטנית על חוף הים בבוגנגר bognangar לארוחת צהריים באזור עם מתקני שעשועים וברביקיו הפזורים בצורה אופיינית בכל אוסטרליה. טיפסנו על הצוק ליד, לתצפית על הסביבה. המשכנו בכביש עד שהגענו לבירון ביי Bayron-Bay, עיירת חוף עם חופים מדהימים ומגדלור. לאחר חיפוש לא מוצלח אחרי קמפינג ללילה (עוד יומיים מסתיימת חופשת בתי הספר, יש!!!!) נמצא מקום בקמפינג הכי מרוחק. רגועים לגבי לינה טיילנו בדיוק בשקיעה מדהימה על צוק המגדלור הציורי.

המגדלור בביירון ביי

ברביקיו אופייני על חוף הים בבוגננגר

בקמפינג בטוויד הדז

5/10/06 אוסטרליה- ביירון ביי:

טיילנו בביירון ביי וכל אחר הצהריים בילינו בים, אראל ונטע הצטרפו לקבוצה לשיפור ביצועי הגלישה----אכן יש שיפור בגלישה.

הקבוצה המתאמנת

ללא מילים

גלישה בצוותא

6/10/06 אוסטרליה- ביירון ביי:

שוב בילוי בים. מחליטים להתקדם דרומה. אחרי שלושים ק"מ החלטנו שמספיק ושוב פנינו לכיוון עיירת חוף, בלינה.

ביירון ביי

7/10/06 אוסטרליה- קופס הרבור:

אתמול החזאים הודיעו שתהיה התחממות נוספת. קמנו בבוקר וגילינו (כפי שקורה כאן באופן עקבי מאז שהגענו) שיש התקררות, השמיים מעוננים ורוח נושבת ומחסלת כל רצון לרחצה בים. החלטנו לנצל את המצב ולהתקדם דרומה עד לקופס הרבור Coffs Harbour.

אראל: התמקמנו בקמפינג על חוף הים, עם אווירת גן-עדן, בנתיים כבר התבהר ונהיה יום מדהים ואת שאר היום בילינו בקמפינג הגן עדן שלנו.