הונג קונג

15/8/06 הונג קונג:

בבוקר שטנו מקואלון לאי הונג קונג במעבורת ה- "Star Ferry", ונסענו לאושן פארק Ocean Park. הפארק מורכב משני חלקים תחתון ועליון ובינהם מחבר רכבל מדהים לאורך 1400 מטר. יש תצפיות יפיפיות מהפארק ונהננו מאוד מכל האטרקציות למרות החום הלחות והתורים הארוכים.
בקפיצות הבנג'י, נטע עשתה סלטה והקפיצה מיד את המשגיחים שהודיעו לה מיד שאסור לחרוג מקפיצות ישרות למעלה למטה. בכניסה למתקן השפרצות הבנות רצו 3 פעמים להשטף עד שהבינו שבעצם האחראית מבקשת מהן לנעול נעליים ולא להוריד את הקצף מעליהן. היה כיף.
השעה 11 בלילה ושלושת הבנות משתוללות בחדר הסמוך במלחמת כריות סערת.

מראות באושן פארק

16/8/06 הונג קונג:

אתמול בערב היה משברון בית לאור. היא החליטה שמספיק עם הטיול הארוך וצריך לחזור הביתה.

הבוקר נטע ואראל לא רצו לקום אז המשכנו לישון (רובנו) ובצהריים יצאנו לפארק קואלון שהתגלה כפארק מקסים, בריכות רחצה, בריכות ועופות מים, אזור משחקים.... פקחית "נחמדה" מפקחת על בני האדם והעופות, שולחת עובדים שיסיטו את העופות למקום הרצוי, אוסרת על בני האנוש (אראל) להניח את הראש ולהגיע למצב הרצוי (נמנום). הפארק יפה אך הלחות היתה ממש מעיקה. חזרנו למלון לקחת את החפצים לעלות על האוטובוס לשדה התעופה.

אנו נפרדים מהונג קונג. נפרדים מהלחות האיומה, מגורדי השחקים וההמון הנוהר ברחובות. האנשים כאן אדיבים ועדינים מאוד, למרות שאור עוררה עניין רב (כמו תמיד) ומצאה חן בעיני רבים אף אחד (טוב רק אשה אחת מבוגרת) לא אעז לגעת בה (הבדל רציני מתורכיה) וכמה צעירים העזו, לאחר הרבה דיונים בינהם, לבקש מאיתנו לצלם אותה, היא כמובן למורת רוחם סרבה.

כעת אנו בשדה התעופה ואראל מצאה מחשב מחובר לאינטרנט והשתלטה עליו.
בבקורת התיקים ניסה שוטר להוציא מידיה של אור את חבילת המדבקות כדי להעביר אותם שיקוף. מיד כשראה את המבט שלה, זיהה כנראה את עוצמות הקול שתכף יבקעו מפיה, ומיד החזיר לה את המדבקות עם התנצלויות.

אור ונטע מצאו סימולטור טיסה לילדים בשדה תעופה. אין גבול לשמחתו של ערן שישב להסביר על כל המכשירים בתא הטיס וכיצד הם עובדים.
לאחר מכן ילד גרמני ניסה לקחת לאור דף מדבקות היא כעסה מאוד, אבל ויתרה לו מיד כששיחד אותה עם חצי עוגיה, והם כבר לא נפרדו עד....

זהו להפעם, העדכון הבא----- מאוסטרליה.