3-4/11/2006 אוסטרליה – מלבורן

3/11/06 אוסטרליה – מלבורן:

הדבר הראשון שבלט במלבורן Melbourne, התושבים בהחלט הגיעו לכאן ממקומות שונים על רחבי הגלובוס. גם כמות ה"מוזרים" וחסרי הבית גדולה.
בעיר הרבה פארקים וגנים ונהר היארה שמתפתל דרכה ומחלק את מלבורן לשניים. התחלנו בכיכר Federation Square. ירדנו לאורך נהר היארה Yarra River, לתערוכת תמונות בנושא כדור הארץ מלמעלה. תמונות ענק יפהיפיות של מקומות בעולם עם דגש רב בנושא, כדור הארץ לאן? נגיעות בעוני, מחסור, התעללויות וכמובן בעיות איכות הסביבה. גם מקומנו לא נפקד ותמונת ירושלים העתיקה מתנוססת... כמקום בטריטוריית ישראל ופלשתין...

טיילנו במרכז העיר באמצעות חשמלית התיירים המקיפה את מרכז העיר, והמשכנו לשוק ויקטוריה. זהו שוק ענק ומרשים, אבל היה בשלבי סגירה, בעיקר חלק הבגדים, לצערה של אראל.

שוטטנו לאורך הטיילת שעל היארה עד למרכז קראון הענק Crown Entertainment Complex. רצינו להכנס לקזינו קראון הגדול והמפואר, אך הכניסה לילדים מתחת לגיל 18 אסורה. בקרנו באזור המשחקים האנטראקטיביים.

שוק ויקטוריה

מלבורן

נהר היארה

4/11/06 אוסטרליה – מלבורן:

היום האחרון באוסטרליה והלחץ איך מתארגנים למעבר עם כל הציוד שעוד הלך ותפח בזמן הטיול כאן מתחיל. יצאנו לטייל שוב בעיר, את ההתמודדות עם ההתארגנות השארנו ללילה.

התחלנו עם פסטיבל הילדים במרכז לאומנות. היינו בהופעת צייר/קריקטוריסט ידוע שהדגים איך הוא מכין את הדמויות שלו מרעיונות שהילדים נתנו. היה מרתק! אחרי זה ראינו בזו אחר זו מופעי מוסיקה ושירה, קוסמות, פנטומימה וסטפס מקסים. כולנו, ובמיוחד אור ישבה בכל ההופעות מוקסמת.

המשכנו לטייל לגנים הבוטאניים המלכותיים Royal Botanic Gardens. גנים ענקיים מרהיבים ביופיים, הצלחנו לבקר רק בחלק קטן מהפארק הענק.

טוב, מתחילים להתארגן למעבר, קנינו עוד שני תיקים בתקווה שיספיקו להכיל את כל הציוד שהתווסף. בבוקר אנו נחזיר את הקראוון לאחר שנסענו 6,850 ק"מ ברחבי מזרח אוסטרליה. הטיסה של כשלוש שעות ממריאה ב- 12:45 ונוחתת ב 6:00 לפי שעון ניו-זילנד.