אוסטרליה - קירנס

17/8/06 אוסטרליה- קירנס:

הגענו לאוסטרליה אחרי טיסה של 7 שעות שיחסית עברו בקלות. בשדה התעופה התבקשנו להצהיר על כל דבר מזון שהעזנו להכניס לאוסטרליה. כלבים רחרחו את כל התיקים. לאחר שיקוף מצאו את הסימילאק של אור שעבר בדיקה דקדקנית להרכבו. לאחר בדיקה במחשב הורשנו להכניס אותו.

הגענו בבוקר לעיר Cairns בצפון החוף המזרחי, שהוא חלק ממדינת Queensland הטרופית, שבאוסטרליה. הרים ירוקים עם יערות גשם מסביב, דקלים ירוקים, מרחבים של קני סוכר, ים טורקיז ואקלים טרופי.
Cairns נמצאת בחוף המזרחי, המשתרע לאורך ה-Great Barrier Reef, שונית האלמוגים הגדולה בעולם שאורכה 2,000 ק"מ.

הגענו לקמפינג “Coconut Resort”. הבנות רצו מיד לבריכה, למגרשי המשחקים הרבים ובמיוחד לכריות הקפיצה הענקיות. כל היום עבר בעצלתיים בהתארגנות, קניות, כביסות וכמובן בילוי במתקנים.

בקמפינג

18/8/06 אוסטרליה- קירנס:

קמנו בסביבות 6 בבוקר בקושי רב כדי לצאת לטיול שהזמנו אתמול. ב- 7 אספו אותנו בפתח הקמפינג וכשעה וחצי אספנו את שאר המשתתפים בטיול. אבל לאחר מכן התחיל הכיף. טילנו ביער הגשםMossman , אחר כך שטנו בנהר ה- Daintree, בו ראינו קרוקודילים, נחשים וציפורים יפות. ראינו איך מיצרים סוכר מהקנים. וקינחנו ב- Wikdlife Sanctuary Port Douglas שם ליטפנו קואלות, ראינו עופות וציפורים והאכלנו קנגרו וולבים... חזרנו עייפים ב-8 בערב, במיוחד ששוב היינו צריכים לפזר את כל המשתתפים. ארוחה ומיד למתקנים.