28-29/8/2006 אוסטרליה- מגנטיק אילנד לטאונסוויל

28/8/06 אוסטרליה- מגנטיק אילנד:

הבוקר היתה לנו קבלת פנים (למשכימים קום), 2 תוכים מאתמול Rainbow Lorikeet)) ממש חיכו לנו ליד הקראוון שנאכיל אותם. בהמשך יצאנו למפרץ ארתור, עוד חוף מקסים בו יש גם שונית פחות מדהימה מזו שיצאנו אליה בשיט ממישן ביץ', אבל עדין יפה. כך שוב חזרנו על הנוסח מאתמול, בנייה בחול, אוכל, טבילה במים, והפעם בתוספת שנירקולים מדי פעם. החלטנו לבצע גם את מסלול הפורטס Forts, מסלול למוצב מימי מלחמת העולם השנייה עם תצפיות יפות והבטחה קלה לתצפית על קואלות. התצפיות אכן היו יפות אך אצל רובנו שהלכנו עם העיניים פקוחות בכיוון העצים נרשמה אכזבה קלה כשאפילו קואלה אחת קטנה לא נצפתה. חזרנו לקמפינג לרחצה מהירה ומיהרנו למעבורת חזרה לטאונסוויל. ליד הקמפינג שמצאנו להלילה התגלתה מסעדה (sizzler) בסגנון מזנון חופשי לשמחת כולם שחגגו על הסלטים אבל בעיקר על הקינוחים שכללו גלידות, סוכריות, פירות טרופיים....

הנוף ממסלול הפורטס

מפרץ ארתור

ארוחת בוקר משותפת

29/8/06 אוסטרליה- טאונסוויל:

אתמול בריצת הלילה של אראל וערן הם גילו שהמרפאה של האורטודנט ממש מעבר לפינה. לכן בבוקר נסענו כולנו לטיילת ובהמשך ערן ואראל חזרו לאורטודנט. הטיילת נפלאה משקיפה למפרץ ולמגנטיק איילנד. לאורך הטיילת תחנות כושר, מתקנים מוצלחים מונחים על משטח פלסטי מוקצף קפיצי ונעים, ליד כל מתקן שלט קטן עם הסבר והנחיות לשימוש במתקן. גם החופים מוצלחים עם הזהרות רבות לגבי המדוזות הארסיות, אבל אל דאגה הן מגיעות בין נובמבר למאי. בזמן שישבנו בחוף התקרב אלינו שחף. אור, שבדיוק נשנשה במבה שנמצאה בתחתית התיק, החליטה לשתף אותו בארוחה. מיד עטו עלינו כ20 שחפים שמחים לנשנש במבה אוסם. בהמשך יש לגונה וגם לידה מתקנים שוים, אומגה ארוכה..... בינתיים ערן ואראל חזרו. אראל בקשה לעבור לטפל קבוע כאן. האווירה נעימה, הרופאה עדינה... הלכנו לאקוויריום הימי, בהחלט נחמד, אך כולנו הסכמנו שהוא לא משתווה למצפה התת ימי באילת. וויתרנו על האימקס לאחר שהסתבר שאת הסרט ראינו כבר באילת. התייעצות משפחתית לגבי ארוחת הערב (שהיא בטיול הארוחה המשמעותית של היום), ההחלטה היתה קשה, אבל הבחירה נפלה שוב על sizzler.