מהואה הין לקנצ'אנבורי 2/10/2012

החלטנו לבקר גם בקנצ'נבורי Kanchanaburi, ולכן אנו יוצאים כבר על הבוקר. להפתעתנו, קצת יותר משלוש שעות, כולל שתי עצירות והגענו. הרכה בזכות השירים הנהדרים, חדשים וישנים, שנטע הכינה לנו לדרך. הבקשה הראשונה, ישר לספארי פארק.
ראשית לוקחים אותנו למופע תנינים. ולדה מתנדבת להיכנס ולשים לתנין בפה שטר כסף ולשבת על גבו, אמיצה! אחר כך מופע הפילים. כבר בהתחלת המופע יצאנו החוצה מאחר ולא אהבנו את התנוחות והפעולות הלא טבעיות שמכריחים את הפיל לבצע. חיכינו ליד התוכים, לאור, שנשארה בפנים.

עכשיו הגיע החלק המרתק. עלינו על אוטובוס ישן אחרי שקנינו מלאי גדול של גזרים. האוטובוס נכנס לאזור הספארי. האזור הראשון היה של איילים, הם נגשו מיד אל האוטובוס ואכל את הגזרים שנתנו להם. אחר כך נסענו בשטח הציטות, האריות והנמרים. ואז הגענו למתחם הזברות והג'ירפות. הג'ירפות הכניסו את ראשיהם עמוק לתוך האוטובוס ואכלו את הגזרים ישר מידנו, תוך שאנו מלטפים אותם. פשוט מדהים. רק בשביל זה כדאי להגיע עד לכאן.

מצאנו מלון מקסים, בקתות עץ ומסביב צמחיה, וכמובן בריכה כיפית. התארגנו בחדר ומיד קפצנו לבריכה. ארוחת ערב במסעדה קרובה.