צ'אנג מאי 23/09/2012

היום התפצלנו, אמא ואור הלכו לגן חיות ולדה, נטע,אראל ואבא הלכו לאומגות.

באומגות: הגענו לאומגות עם עוד שני זוגות ישראלים. הלכנו לראות מפל יפה, היינו שם עשרים דקות וחזרנו. הלבישו אותנו בציוד המתאים, היה לנו מדריך קורע, שקראו לו אודי, וכל הישראלים קוראים לו אודי חמודי. הוא ידע קצת עברית וזה היה מצחיק מאוד. למקום קוראים Flight of the Gibbon כי יש שם זוג קופים והבן שלהם מסוג גיבון.
התחלנו באומגות, אחר כך היו גשרים שעברנו עליהם והייתה אומגה של 800 מטר. הישראלי שהיה איתנו פחד לעלות על האומגות, הוא היה בן 37 ואשתו מזה שבוע עודדה אותו. אני צחקתי עליו, ואשתו אמרה תראה ילדה בת 14 לא פוחדת ואתה כן.
באחת האומגות המדריך עשה כל מיני תרגילים, למשל עם רגליים למעלה וזה היה מדהים. באומגות נדנדו אותנו לצדדים עם החבל, זה היה קצת מפחיד. המדריכים עבדו עלינו, ששכחו לקשור אותנו. בסוף היה סנפלינג למטה ואכלנו צהרים עם כל הקבוצה כשהלהקה ניגנה לנו ברקע. לסיכום היה מטורף.

בגן חיות: התחלתי בהאכלת הפלמנגו שבכניסה, קנינו כרטיס לאוטובוס שנוסע בכל הגן חיות, ואפשר לעלות ולרדת בכל תחנה 6 פעמים. ירדנו בתחנה הראשונה ישר לדובי הפנדה. נכנסנו למבנה שלהם וראינו אותם דרך הזכוכית. הם היו מקסימים. ראינו בדרך את הנמר הלבן ואז הגענו לאזור הג'ירפות. האכלתי אותן בצמחים שקנינו ב20 באט. הם ממש התכופפו אלי ולקחו לי מהיד עם הלשון.
קנינו גם בננות והאכלתי את הפיל, ישר לחדק שלו. דאגתי להאכיל גם את הפיל הקטן. המשכנו לכלבי הים, אמרו לנו שעוד שעה יש מופע. החלטנו לחכות אז הלכנו לפינגווינים, לקופים החמודים שקפצו מעץ לעץ. ראינו גם קרוקודילים, צבים, לטאות ועוד.
עברנו שוב ליד פילים שמיועדים לרכיבה, האנשים רחצו אותם עם צינור ואני שוב האכלתי אותם. בסוף האכלה אחד הפילים עשה לנו תודה בעזרת קולות. עכשיו הגיע זמן המופע. כלבי הים קפצו על חישוקים, נדנדו כדור, מחאו כפיים וצללו בפנים כדי להביא את הכסף שהאנשים בקהל זרקו לבריכה כתרומה.

בערב יצאנו לטייל בשוק סוף השבוע. אבא, אמא וולדה התיישבו למסאג' רגליים. היה כיף. המשכנו לשוטט בשוק בין הדוכנים.
לסיום לקחנו טוקטוק למלון.