13/4 פלדברג, לנקריץ, טיטזי

התחלנו את הבוקר בנסיעה קצרה להר פלדברג Feldberg הנקודה הגבוהה ביותר באזור. גובה 1,493 מטר. הדרך לשם מלאה מראות יפהיפיים של שלווה כפרית, משטחים ירוקים עם בתים כפריים ומסביב הרים מיוערים. עלינו ברכבל ולמעלה היה אזור מושלג. פסענו למונומנט לזכרו של ביסמרק, 'קאנצלר הברזל' שאיחד את גרמניה במאה התשע עשרה. ולתצפית על הנוף היפהייפה. הבנות נהנו לבנות איש שלג גדול, ומדי פעם לזרוק כדורי שלג על אבא. עלינו ברגל 11 קומות במגדל התצפית, כשמלמעלה שוב נוף מקסים במיוחד עם אזורים מושלגים ויערות עד לאופק. מלמעלה ראינו זוג שהשתלט על איש השלג וממש עשה לו בוק צילומים.

בדרך מפלדברג ללנקריץ עצרנו בפינת חמד לפיקניק צהרים, וישר המשכנו למלון Hotel Saigerhoeh, נכנסנו לאולם שבהתחלה חשבנו שיתאים רק לאור אבל בסוף יצא שכולנו נהנינו. שלושת הבנות קיפצו ארוכות בטרמפולינות הבנג'י תוך ביצוע סלטות קדימה ואחורה, התנסינו כולנו בנסיעה סאגווי, בירי בחץ וקשת, פינג פונג שולחן....

קפצנו להינטרצרטן במרכז היה שוק אומנים קטן ובפנים תערוכת ציורים ורישומים של סלבדור דאלי.

חזרנו לצימר ומשם שוב הלכנו לאגם למשחק כיפי במיני גולף, לא הפגנו מקצועיות רבה אבל היו הרבה צחוקים. חזרנו לארוחת ערב ולאחריו משחק סוער של ארץ עיר כשהוספנו עמודה לחוויות מהטיול, מה שיצר הגדרות מרתקות ומעניינות.