15/4 פארק אירופה

קמנו מוקדם, נסיעה של כ50 דקות לעיירה רוסטRust , ואנו בפתח הפארק. הפארק מפתיע בגודלו, כל חלק בפארק משחזר ארץ אירופית אחרת, מאכליה, הארכיטקטורה, המוזיקה ומתקני שעשועים מתאימים. המון רכבות הרים מיוחדים, מתקני שעשועים, ואטרקציות. הכול יפה ומרתק, קצת קריר ולא התלבשנו בהתאם.
אכלנו מסעדת פוד לופ שבאזור אנגליה, נחמד להזמין את המנות במסך המגע שעל השולחן ואז הסירים עם האוכל יורדים דרך מסילות עם לופים עד השולחן כמו ברכבת הרים. שום דבר לא נשפך בדרך.

ולדה: עלינו על מתקן Blue Fire שבאזור איסלנד. חיכינו בתור המון זמן, ונטע כבר בתור אמרה שיש לה בחילה. כשעלינו הרכבת התחילה לנסוע, ראינו בובות שעווה ממש מוזרות ואז פתאום הרכבת עצרה. היה שקט ופתאום הייתה אזעקה והדלתות נפתחו והרכבת "טסה" למסילה עם לופים והתפתלויות בהם הראש כלפי מטה. היו צווחות מכל עבר כולל שלנו. צילמו אותנו במצלמה ויצאה תמונה ממש מביכה. אבל בסוף יצאנו משם בשוק אבל היה כיף.

בלחץ קליל של אור, נכנסנו גם למופע עם סוסים באזור של ספרד. לא ממש הבנו את הדיאלוגים במופע, אבל מה שחשוב, אור נהנתה, במיוחד כשהסוס התקרב אלינו.
עוד מתקנים ופגישות עם בובות הפארק האנושיות. נשארנו עד שש וחצי ואז הקור והעייפות הכריעו ועזבנו.